Δίχως προηγούμενο η ταλαιπωρία 120 επιβατών από την Πολωνία, οι οποίοι ήταν να αναχωρήσουν στις 11 το πρωί από το αεροδρόμιο της Καλαμάτας με απευθείας πτήση για τη Βαρσοβία και ακόμη(!) βρίσκονται… εγκλωβισμένοι στον Κρατικό Αερολιμένα! Σύμφωνα με πληροφορίες, το αεροσκάφος της Polish Airlines δήλωσε βλάβη και ήρθαν τεχνικοί με την επόμενη πτήση. Τα στελέχη του αεροδρομίου παρείχαν κάθε δυνατή βοήθεια, δίνοντας ακόμη και παράταση στην ώρα που προβλέπεται σε αυτές τις περιπτώσεις με τα μικροπροβλήματα μάλιστα να μη λείπουν, αφού έφτασαν κι άλλες πτήσεις και τα δεδομένα στο πλαίσιο των ελέγχων κατά του κορωνοϊού και των υγειονομικών πρωτοκόλλων, είναι τόσο αυστηρά που δεν ήταν εύκολο να διευθετηθούν οι όλες λεπτομέρειες. Αξίζει να σημειωθεί πως τα παράπονα των επιβατών προς την εταιρεία είναι έντονα, καθώς λόγω των συνθηκών δεν μπορούν καν, να παραγγείλουν φαγητό και τους έχουν προσφερθεί μόνο από δύο σάντουιτς, όλη την ημέρα! Αν δεν αποκατασταθεί άμεσα η βλάβη, οι επιβάτες, σύμφωνα με τη δέσμευση της εταιρείας, θα φιλοξενηθούν (μακάρι να υπάρξει δυνατότητα, λόγω της αυξημένης επισκεψιμότητας) σε ξενοδοχεία της πόλης. *φωτογραφία αρχείου
Δίχως προηγούμενο η ταλαιπωρία 120 επιβατών από την Πολωνία, οι οποίοι ήταν να αναχωρήσουν στις 11 το πρωί από το αεροδρόμιο της Καλαμάτας με απευθείας πτήση για τη Βαρσοβία και ακόμη(!) βρίσκονται… εγκλωβισμένοι στον Κρατικό Αερολιμένα! Σύμφωνα με πληροφορίες, το αεροσκάφος της Polish Airlines δήλωσε βλάβη και ήρθαν τεχνικοί με την επόμενη πτήση. Τα στελέχη του αεροδρομίου παρείχαν κάθε δυνατή βοήθεια, δίνοντας ακόμη και παράταση στην ώρα που προβλέπεται σε αυτές τις περιπτώσεις με τα μικροπροβλήματα μάλιστα να μη λείπουν, αφού έφτασαν κι άλλες πτήσεις και τα δεδομένα στο πλαίσιο των ελέγχων κατά του κορωνοϊού και των υγειονομικών πρωτοκόλλων, είναι τόσο αυστηρά που δεν ήταν εύκολο να διευθετηθούν οι όλες λεπτομέρειες. Αξίζει να σημειωθεί πως τα παράπονα των επιβατών προς την εταιρεία είναι έντονα, καθώς λόγω των συνθηκών δεν μπορούν καν, να παραγγείλουν φαγητό και τους έχουν προσφερθεί μόνο από δύο σάντουιτς, όλη την ημέρα! Αν δεν αποκατασταθεί άμεσα η βλάβη, οι επιβάτες, σύμφωνα με τη δέσμευση της εταιρείας, θα φιλοξενηθούν (μακάρι να υπάρξει δυνατότητα, λόγω της αυξημένης επισκεψιμότητας) σε ξενοδοχεία της πόλης. *φωτογραφία αρχείου
Tags
# ειδήσεις
# Καλαμάτα
# kalamata
Share This
About OMAΔΑ UNWIRED
kalamata
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Post Bottom Ad
Responsive Ads Here
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
ΤΟ KALAMATA NEWS ΚΟΝΤΆ ΣΑΣ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ ΜΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ, ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου