Ο κύβος ερρίφθη για τα δύο μεγάλα οδικά ΣΔΙΤ του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Ειχαν προηγηθεί πριν λίγες ημέρες δύο αποφάσεις του υπουργού ΥΠΟΜΕ, Κώστα Καραμανλή, εγκρίθηκαν τα τεύχη πρόσκλησης υποβολής προσφορών για τα έργα του άξονα Καλαμάτα-Μεθώνη και του flyover της Περιφερειακής Θεσσαλονίκης και στις 20 Δεκεμβρίου θα δοθούν οι δεσμευτικές προσφορές για τα δυο αυτά έργα.
Τα δύο έργα έχουν συγκεντρώσει το ενδιαφέρον των μεγάλων ομίλων της χώρας οι οποίοι θα δώσουν μάχη για την απόκτηση των συμβολαίων. Από τη διαδικασία της 2οης Δεκεμβρίου θα προκύψουν οι ανάδοχοι για τα δύο αυτά μεγάλα έργα.
Τα δύο οδικά έργα θα έρθουν ως συμπληρωματικά στο δίκτυο αυτοκινητόδρομων της χώρας. Το Flyover θα αναβαθμίσει τον αστικό αυτοκινητόδρομο της Θεσσαλονίκης ενώ το Καλαμάτα-Μεθώνη είναι ουσιαστικά η φυσική συνέχεια του αυτοκινητόδρομου Μορέα.
Ποια είναι τα δύο έργα
H διάρκεια των δύο ΣΔΙΤ έχει εκτιμηθεί σε 30 χρόνια εκ των οποίων περίπου τα 4 αφορούν στην κατασκευαστική περίοδο. Εφόσον δεν υπάρξουν δικαστικές εμπλοκές ο ανάδοχος μπορεί να αναδειχθεί το 2022 και τα συμβασιοποιημένα έργα να ξεκινήσουν το 2023. Πιο αναλυτικά τώρα:
Το Καλαμάτα-Πύλος-Μεθώνη
Το Καλαμάτα-Πύλος-Μεθώνη είναι κατά κάποιο τρόπο η φυσική συνέχεια του αυτοκινητόδρομου Μορέα. Θα διαθέτει τετράιχνο άξονα στο μεγαλύτερο τμήμα του, νέα γέφυρα στον ποταμό Πάμισο, παρακάμψεις σε Μεσσήνη και Βελίκα και σύνδεση με το υπόλοιπο τμήμα Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη. Τα χαρακτηριστικά του θα είναι ως οδού ταχείας κυκλοφορίας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου