ΝΙΚΑΣ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΜΕΣΣΗΝΙΑ-ΤΡΙΑ ΚΡΙΣΙΜΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑ-ΠΥΛΟΣ-ΜΕΘΩΝΗ - kalamatanews.gr - ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ ONLINE-KALAMATANEWS.GR

ΝΙΚΑΣ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΜΕΣΣΗΝΙΑ-ΤΡΙΑ ΚΡΙΣΙΜΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑ-ΠΥΛΟΣ-ΜΕΘΩΝΗ

ΝΙΚΑΣ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΜΕΣΣΗΝΙΑ-ΤΡΙΑ ΚΡΙΣΙΜΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑ-ΠΥΛΟΣ-ΜΕΘΩΝΗ

Share This

 


Σε όλα τα ζητήματα που σχετίζονται με το νομό Μεσσηνίας πήρε θέση ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου ξεκαθαρίζοντας και την πορεία των έργων που δρομολογούνται στην Π.Ε. σε διάφορα επίπεδα και καθορίζοντας το πλαίσιο των διεκδικήσεων και των επόμενων βημάτων.

ΤΡΙΑ ΚΡΙΣΙΜΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑ-ΠΥΛΟΣ-ΜΕΘΩΝΗ

Στα τρία κρίσιμα ζητήματα που σχετίζονται με το δρόμο Καλαμάτα-Ριζόμυλος-Πύλος-Μεθώνη εστίασε μεταξύ άλλων ο Π. Νίκας. Δεν είναι καθόλου τυχαίο πως μίλησε για… προβλήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν στην όλη πορεία του έργου που περνά μέσα από τη διαδικασία της μελέτης -κατασκευής. Αυτά τα τρία σημεία αναφοράς είναι: το πως μπαίνουμε από τη γέφυρα του Άρι στην Καλαμάτα, το τι γίνεται με την σιδηροδρομική γραμμή που… ακυρώνεται και το τι γίνεται με την Πύλο, καθώς χωρίς περιμετρική υπάρχει σοβαρό πρόβλημα…

ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΑΤΖΕΝΤΑ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΤΟ ΠΥΡΓΟΣ-ΚΑΛΟ ΝΕΡΟ-ΤΣΑΚΩΝΑ

Ακολούθως ξεκαθάρισε την θέση του για το δρόμο Πύργος-Καλό Νερό-Τσακώνα που σχετίζεται με την ολοκλήρωση δυτικού άξονα, αναφέροντας πως «…είναι εξόχως σημαντικός δρόμος ο συγκεκριμένος δρόμος θα δώσει τη δυνατότητα καθημερινής σύνδεσης με την Κρήτη και θα δώσει προοπτικές κρουαζιέρας σε Κυπαρισσία, Καλαμάτα. Αλίμονο, ποιος είναι αυτός που δεν θέλει τον άξονα», αναρωτήθηκε για να προσθέσει πως είναι ζήτημα που ακουμπά στην κυβερνητική πολιτική «…λυπούμαι για το γεγονός πως δεν έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες είναι ζητήματα κυβερνητικής πολιτικής αυτά… Προφανώς εγώ θα συμβάλω… Πρέπει να μπει η ολοκλήρωσή του στην εθνική ατζέντα… Είναι τόσο χρήσιμο όσο και το Πάτρα -Πύργος», πρόσθεσε.

600.000€ ΓΙΑ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΛΑΜΠΑΙΝΑ -ΑΡΧΑΙΑ ΜΕΣΣΗΝΗ

Παράλληλα, ανακοίνωσε τη σημασία που δίνει η Περιφέρεια Πελοποννήσου για την διασύνδεση με τους αρχαιολογικούς χώρους ανακοινώνοντας την υπογραφή εργολαβίας 600.000€ για το δρόμο από τη Λάμπαινα μέχρι την Αρχαία Μεσσήνη, όπου «…μέχρι το καλοκαίρι θα έχει αλλάξει η εικόνα του δρόμου θα γίνει πιο προσβάσιμος, πιο ασφαλής»

18,8 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΤΟΥ ΠΕΤΑΛΙΔΙΟΥ

Ενώ στάθηκε και στο ποσό που διασφαλίστηκε για να ολοκληρωθεί επιτέλους το Τζάνε – Καλαμάκι «…διασφαλίστηκαν μετά από πολύ μεγάλο αγώνα 18,8 εκατ. ευρώ».

ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΑΣΠΡΟΧΩΜΑ

Στις αναφορές Νίκα ήταν πως σε άμεσα αύριο ή μεθαύριο τοποθετούνται οι σηματοδότες στο Ασπρόχωμα. Και ακολουθεί μελέτη από τον κόμβο Ζαφείρη μέχρι τον κόμβο Ασπροχώματος, με προτεραιότητα να είναι να υπάρχει νησίδα στη μέση «…πολύ γρήγορα θα γίνει η παρέμβαση στο σημείο».

MASTER PLAN ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ: ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΔΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ

Ο κ. Νίκας συμφώνησε με την θέση του Δ.Σ. της Καλαμάτας για το master plan του λιμανιού, προσθέτοντας «…τα ναυταθλητικά σωματεία δεν μπορεί να πάνε στις τούρλες. Να πούμε ότι θα συνεννοηθούμε ο ναυταθλητισμός είναι το μέλλον, εάν είναι τα κτήρια να πάνε παραπίσω και να είναι μικρότερα. Συμφωνώ με το ΔΣ και τις θέσεις του και οι πολίτες δεν πρέπει να ανησυχούν»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages