Σε απόγνωση βρίσκεται ο κλάδος του αυτοκινήτου στη Μεσσηνία, όπως αναφέρει σε Επερώτηση που κατάθεσε η περιφερειακή σύμβουλος Αντωνία Μπούζα.
Συγκεκριμένα σύμφωνα με την κα Μπούζα η μεταστέγαση των Υπηρεσιών της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών θα έχει με αρνητικές επιπτώσεις καθώς: «Η παραμονή στο κεντρικό κτίριο της Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνίας, συνολικά του Αρχείου της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών και η λειτουργία της εν λόγω Υπηρεσίας, σε άλλο κτίριο μακριά, δημιουργεί καθυστερήσεις και μεγάλη αναταραχή στη λειτουργία της Υπηρεσίας.
Ήδη τα πρώτα θύματα του παράλογου αυτού σχεδιασμού, είναι οι έμποροι αυτοκινήτων της Μεσσηνίας, που στενάζουν και ταλαιπωρούνται για μία απλή μεταβίβαση οχήματος και πολλοί αναγκάζονται να φεύγουν για να εξυπηρετηθούν σε γειτονικούς νομούς.
Η κατάσταση αυτή, έχει εγκλωβίσει πελάτες και επιχειρηματίες σε μία ιδιότυπη ομηρία, με μεγάλες καθυστερήσεις σε απλές διοικητικές πράξεις, ακύρωση παραγγελιών, καθυστέρηση αποπληρωμής των αυτοκινήτων και σε μεγάλη δυσθυμία και αναταραχή τον κλάδο.»
Αναλυτικά το πλήρες κείμενο της Επερώτησης:
Κάτι η ακρίβεια, κάτι τα πανάκριβα καύσιμα, κάτι η συνολική οικονομική δυσπραγία των Ελληνικών νοικοκυριών, έρχεται και η έλλειψη ενσυναίσθησης του καθήκοντος της Περιφερειακής Αρχής Νίκα, με την πρωτοφανή αδιαφορία της, για τις επιπτώσεις στην λειτουργία νευραλγικών Υπηρεσιών της Π.Ε. Μεσσηνίας και κυρίως στον κλάδο του αυτοκινήτου από τους σχεδιασμούς της που αφορούν τη μεταστέγαση των Υπηρεσιών της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών, με αρνητικές επιπτώσεις στη λειτουργία τους. Όλα αυτά αρκούν, για να γίνει εκρηκτική η κατάσταση.
Δυστυχώς το μείζον για τον κ.Περιφερειάρχη και τους συνεργάτες του, είναι μόνο το φαίνεσθαι και όχι η ουσία. Ο σχεδιασμός εν μέσω χιλίων προβλημάτων της ελληνικής κοινωνίας να κατασπαταληθούν αρχικά 11 εκατομμύρια ευρώ για την ανακατασκευή με όρους χλιδής ενός δημόσιου κτιρίου και στη συνέχεια οι απ΄ευθείας αναθέσεις εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, σε «φιλικές» εταιρείες με τις οποίες πιθανώς από όσα έχουν ακουστεί δημόσια, υπάρχουν και άλλα σημαντικά που πρέπει να απαντηθούν, δεν μπορεί να μείνει ασχολίαστος και να θαφτεί κάθε κριτική και διαμαρτυρία.
Η παραμονή στο κεντρικό κτίριο της Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνίας, συνολικά του Αρχείου της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών και η λειτουργία της εν λόγω Υπηρεσίας, σε άλλο κτίριο μακριά, δημιουργεί καθυστερήσεις και μεγάλη αναταραχή στη λειτουργία της Υπηρεσίας.
Ήδη τα πρώτα θύματα του παράλογου αυτού σχεδιασμού, είναι οι έμποροι αυτοκινήτων της Μεσσηνίας, που στενάζουν και ταλαιπωρούνται για μία απλή μεταβίβαση οχήματος και πολλοί αναγκάζονται να φεύγουν για να εξυπηρετηθούν σε γειτονικούς νομούς.
Η κατάσταση αυτή, έχει εγκλωβίσει πελάτες και επιχειρηματίες σε μία ιδιότυπη ομηρία, με μεγάλες καθυστερήσεις σε απλές διοικητικές πράξεις, ακύρωση παραγγελιών, καθυστέρηση αποπληρωμής των αυτοκινήτων και σε μεγάλη δυσθυμία και αναταραχή τον κλάδο.
Φυσικά η δυσλειτουργία της Υπηρεσίας Μεταφορών, αφορά και άλλες συναλλαγές, όπως διπλώματα, άδειες κυκλοφορίας, πινακίδες, ελέγχους κλπ και επηρεάζει και τους απλούς πολίτες που αναζητούν τη λύση στα αιτήματά τους, αλλά εις μάτην. Ουδείς ασχολείται σοβαρά για να διορθώσει την κατάσταση.
Μετά την ιλαροτραγωδία του αρμόδιου χωρικού Αντιπεριφερειάρχη που δημόσια, πανικόβλητος έτρεχε με τα κλειδιά του νέου κτιρίου, για να μην δουν την αρχική απαράδεκτη κατάσταση οι εκπρόσωποι της Νέας Πελοποννήσου, που προσκλήθηκαν από τους εργαζόμενους για να στηρίξουν τα αιτήματά τους για ασφαλείς και ανθρώπινες συνθήκες λειτουργίας του κτιρίου τόσο για τους εργαζόμενους, όσο και για τους πολίτες, φαίνεται πως βασικά προβλήματα που αφορούσαν την καθαριότητα, συντήρηση και κατά κάποιον τρόπο αποδεκτή λειτουργία του κτιρίου, επιλύθηκαν εν μέρει, ώστε να μην κινδυνεύουν εργαζόμενοι και συναλλασσόμενοι πολίτες, αλλά πολλά και σοβαρά ακόμη παραμένουν ανεπίλυτα.
Εκείνο όμως που δυναμιτίζει την κατάσταση, είναι οι μεγάλες καθυστερήσεις, οι δυσκολίες άμεσης εξυπηρέτησης, η απώλεια σημαντικών θεσμοθετημένων ανταποδοτικών πόρων για τη Μεσσηνία από την υπολειτουργία της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών και η απόγνωση των συναλλασσομένων εμπόρων και άλλων επιχειρήσεων του κλάδου του αυτοκινήτου, από την αναλγησία και αδιαφορία της Περιφερειακής Αρχής Νίκα για την ευθύνη της.
Σήμερα που η κοινωνία πένεται, η χλιδή στη δημόσια διοίκηση, το «παντεσπάνι» (μεταφορικά) του κ.Νίκα, τα πορτρέτα, τα λουκούλλεια γεύματα, οι σημαίες, τα λάβαρα ,τα κόκκινα χαλιά και η πρεμούρα μόνο στην εικόνα και το φαίνεσθε, χωρίς ουσία και έργο, μόνο προκαλούν και εξοργίζουν.
Παρακαλώ τον χωρικό Αντιπεριφερειάρχη Μεσσηνίας, αντί να πανικοβάλλεται από τη λειτουργία της δημοκρατίας, να επιτελέσει το έργο που του έχει ανατεθεί και σαφώς περιγράφεται στο σχετικό Νόμο.
Ο λόγος ύπαρξης της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης, δεν είναι η δημιουργία νέων τοπικών «ελίτ», η καλοπέραση ολίγων, αρεστών και ημετέρων, αλλά η διαφανής, άμεση και αποφασιστική επίλυση προβλημάτων, στήριξη των πολιτών και δημιουργία συνθηκών ανάπτυξης και προόδου.
-Να απαντήσει γιατί καθυστερούν τόσο πολύ, οι διοικητικές πράξεις της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών και σε ποίες ενέργειες έχει προβεί για επίλυση των προβλημάτων και ενίσχυση με προσωπικό και μέσα, τη νευραλγική αυτή Υπηρεσία της Μεσσηνίας και πότε προβλέπεται να επανέλθει η ομαλότητα.
-Πότε και που θα μεταφερθεί η αίθουσα σημάτων.
-Ποίο το χρονοδιάγραμμα, σχετικά με τη συνολική μεταφορά των Υπηρεσιών της Π.Ε. Μεσσηνίας
-Ποία η πρόβλεψη για το συνολικό κόστος συντήρησης, ανακατασκευής των κτιρίων που θα μεταφερθούν οι Υπηρεσίες και το κόστος μεταφοράς των Υπηρεσιών της Π.Ε. Μεσσηνίας .-
ΑΝΤΩΝΙΑ ΜΠΟΥΖΑ
ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΕ.ΣΥ.Π.
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΝΕΑΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου