Κατεπείγουσα πρόταση ένταξης θέματος προ ημερησίας διάταξης των Περιφερειακών Συμβούλων Θανάση Πετράκου και Δημοσθένη Δρούγκα
Η απόφαση του Υπουργείου Υποδομών να εγκρίνει τη μελέτη του Κτηματολογίου με την οποία η σιδηροδρομική γραμμή του προαστιακού Καλαμάτα – Μεσσήνη θα θαφτεί κάτω από το οδόστρωμα του αυτοκινητοδρόμου, είναι μείζον θέμα για το οποίο οφείλει άμεσα να αντιδράσει το ΠεΣυΠ στη σημερινή του συνεδρίαση. Δεν πρέπει να επιτρέψουμε να γίνει αυτό το «έγκλημα».
Το Υπουργείο Υποδομών όπως έχουμε επισημάνει και σε παλαιότερές μας παρεμβάσεις έγραψε «στα παλαιότερα των υποδημάτων του» τους όρους και τις προϋποθέσεις που έθεσε το ΠεΣυΠ για τη θετική γνωμοδότηση της Μ.Π.Ε. του έργου, αλλά η επιλογή του να θάψει τη σιδηροδρομική γραμμή αποτελεί μέγιστη πρόκληση.
Λύση υπάρχει και την έχουμε προτείνει από την περίοδο που συζητήσαμε τη Μ.Π.Ε. Να καταργηθούν τα πλευρικά διόδια εισόδου και εξόδου στην πόλη του αυτοκινητοδρόμου και ο νέος δρόμος Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη να ξεκινάει από τον κόμβο του Μορέα, ο οποίος είναι πριν τον κόμβο του Αεροδρομίου.
Οι προτείνοντες Περιφερειακοί Σύμβουλοι
Θανάσης Πετράκος
Δημοσθένης Δρούγκας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου