Pages

Πέμπτη 25 Μαΐου 2023

23η Μαρτίου: Σε εξέλιξη τα έργα και η υπογειοποίηση των καλωδίων οδοφωτισμού

 


Μπροστά από το χρονοδιάγραμμα οι εργασίες

Μπροστά από το χρονοδιάγραμμα βρίσκονται οι εργασίες στο πρώτο τμήμα της 23ης Μαρτίου. Σύμφωνα με την επιβλέπουσα μηχανικό Βασιλική Καλογεροπούλου, της αναδόχου εταιρείας Δομική Αθηνών ΑΤΕ, που έχει αναλάβει το έργο, οι εργασίες που γίνονταν και σήμερα Σάββατο προχωρούν με ρυθμούς πολύ μπροστά από το χρονοδιάγραμμα.

Σύμφωνα με τη μηχανικό, χθες, Παρασκευή έγιναν οι ακόλουθες εργασίες: Οριοθέτησης κρασπέδων , τοποθέτηση φρεατίων οδοφωτισμού, κατασκευή ξυλοτύπων για σκυροδετηση ρείθρων, σκυροδετηση κρασπεδόρειθρων και μερική σκυροδέτηση στρώσης έδρασης πλακών πεζοδρομίου. Σήμερα Σάββατο είναι σε εξέλιξη:  Εκσκαφή χάνδακα για υποδοχή καλωδίων οδοφωτισμού, και κατασκευή υδρορροών, διαμόρφωση στρώσης έδρασης πλακών πεζοδρομίων.

Σε εξέλιξη οι εργασίες υπογειοποίησης των καλωδίων οδοφωτισμού

Έτσι, σήμερα είναι σε εξέλιξη οι εργασίες υπογειοποίησης των καλωδίων οδοφωτισμού,  ενώ την προηγούμενη εβδομάδα έγινε και η αντικατάσταση του αγωγού ύδρευσης από τη ΔΕΥΑΚ. Εργασίες απαραίτητες στο υπόγειο τμήμα του δρόμου, στις υποδομές (ύδρευσης, αποχέτευσης, ομβρίων υδάτων), ώστε να προχωρήσουν στη συνέχεια οι εργασίες στην επιφάνεια.

Να υπενθυμίσουμε ότι πρόκειται για την α’ φάση του έργου, με τις εργασίες να γίνονται ανά τμήματα του δρόμου, προκειμένου να υπάρχει η λιγότερη δυνατή όχληση στην κίνηση πεζών και οχημάτων, αλλά και στους επαγγελματίες της οδού. Το έργο χρηματοδοτείται από το Ε.Π. «Πελοπόννησος 2014-2020», με επιλέξιμη δημόσια δαπάνη 1.452.500€ και συγχρηµατοδότηση από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ).

Στην α’ φάση του έργου,  το χρονικό διάστημα για την ολοκλήρωση των εργασιών εκτιμάται σε τέσσερις (4) μήνες. Οι ρυθμοί όμως με τους οποίους κινείται αυτή τη στιγμή το έργο κάνουν τους υπεύθυνους να αισιοδοξούν ότι αν όλα κυλήσουν ομαλά, θα ολοκληρωθεί και νωρίτερα.

Όταν ολοκληρωθεί η παρέμβαση οι αλλαγές θα είναι οι εξής:

-Θα έχει μειωθεί το διαθέσιμο οδόστρωμα κίνησης των οχημάτων επί της οδού Σταδίου, από την οδό Νέδοντος έως τον κυκλικό κόμβο με την οδό Υπαπαντής, με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν πια διπλοπαρκαρίσματα και να υπάρχει συνεχής ροή της κυκλοφορίας. Πρόκειται για παρέμβαση που είναι σύμφωνη με τις σύγχρονες ευρωπαϊκές συστάσεις στις πόλεις, καθώς προκρίνεται η κίνηση των πεζών, δίνεται μεγαλύτερη έμφαση στην ασφαλή μετακίνησή τους, μειώνεται ο κυκλοφοριακός φόρτος του δρόμου,  από τον οποίο μέχρι και χθες, σύμφωνα με έρευνα που έγινε στο πλαίσιο της Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης, περνούσαν καθημερινά 8.500 οχήματα, με τα παράνομα διπλοπαρκαρισμένα να δημιουργούν όλο το πρόβλημα. Ο δρόμος μετατρέπεται σε δρόμο ήπιας κυκλοφορίας με μέγιστη ταχύτητα των οχημάτων τα 40χλμ.

-Αυξάνεται το πλάτος των πεζοδρομίων εκατέρωθεν του δρόμου από τα 2,50 μ. που είναι σήμερα στα 6 μέτρα, και προστίθενται διαβάσεις πεζών, ενώ ταυτόχρονα συνεχίζεται το δίκτυο όδευσης τυφλών από την οδό Αριστομένους επεκτεινόμενο προς την οδό 23ης Μαρτίου (τοποθετείται εντός των στοών). Συγκεκριμένα, στη διασταύρωση της οδού με την οδού Αριστομένους και τον  πεζόδρομο της οδού Σφακτηρίας μπαίνουν διαβάσεις πεζών. Οι διαβάσεις αυτές, για την ασφαλή διέλευση των πεζών, θα είναι υπερυψωμένες 7,50 εκ. με κλίση ράμπας 1:10.

-Αυξάνεται η έκταση της πλατείας 23ης Μαρτίου κατά περίπου 1 στρέμμα (1.200 τ.μ.)

-Τοποθετούνται καθιστικά τόσο στην πλατεία που δεν έχει, όσο και στα πεζοδρόμια

-Γίνεται διαπλάτυνση και της κεντρικής νησίδας

-Μετατοπίζεται νοτιότερα ο υπάρχων κυκλικός κόμβος

– Διατηρούνται κάποια από τα υφιστάμενα δέντρα, αλλά και φυτεύονται νέα για σκίαση στους χώρους των καθιστικών , φυτεύονται θάμνοι και μπαίνει και χλοοτάπητας. Επίσης σχεδιάζονται νέα μικρά παρτέρια στα πεζοδρόμια, και φυσικά δίκτυο άρδευσης για όλα τα παραπάνω.

– Τοποθετούνται κάδοι μικροαπορριμμάτων χωρητικότητας 80 λίτρων

-Τοποθετούνται φωτιστικά τεχνολογίας Led ισχύος 43W και ισχύος 47W

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου