Ο οδικός άξονας «Καλαμάτα-Πύλος-Μεθώνη» έχει συνολικό μήκος 48,7 χιλιομέτρων - kalamatanews.gr - ΜΕΣΣΗΝΙΑΚΑ ΝΕΑ ONLINE-KALAMATANEWS.GR

Ο οδικός άξονας «Καλαμάτα-Πύλος-Μεθώνη» έχει συνολικό μήκος 48,7 χιλιομέτρων

Ο οδικός άξονας «Καλαμάτα-Πύλος-Μεθώνη» έχει συνολικό μήκος 48,7 χιλιομέτρων

Share This

 


Ο οδικός άξονας «Καλαμάτα-Πύλος-Μεθώνη» έχει συνολικό μήκος 48,7 χιλιομέτρων και χωρίζεται σε τρία τμήματα: Καλαμάτα-Ριζόμυλος, Ριζόμυλος-Πύλος και Πύλος-Μεθώνη.

Έπιασαν δουλειά οι μπουλντόζες για την κατασκευή του νέου οδικού άξονα που θα εκτείνεται από την Καλαμάτα έως τη Μεθώνη, ανοίγοντας μια νέα αναπτυξιακή προοπτική για την ευρύτερη περιοχή. Οι προεργασίες ξεκίνησαν στο τμήμα Καλαμάτα-Μεσσήνη, δίπλα στις σιδηροδρομικές ράγες του υφιστάμενου άξονα.

Ο άξονας Καλαμάτα-Πύλος-Μεθώνη είναι η φυσική συνέχεια του αυτοκινητόδρομου Μορέα. Με την ολοκλήρωση και λειτουργία του ο οδηγός θα μπορεί να φτάνει από την Αθήνα σε 2 ώρες και 30 λεπτά στην περιοχή της Πύλου και σε περίπου 2 ώρες και 45 λεπτά στην περιοχή της Μεθώνης.

Τα χαρακτηριστικά του νέου άξονα δεν θα είναι κλειστού αυτοκινητόδρομου (δηλαδή με ανισόπεδους κόμβους). Ο νέος δρόμος θα είναι ταχείας κυκλοφορίας, δηλαδή με πιο ήπια χαρακτηριστικά και δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση. Το κόστος του έργου όπως αυτό εγγράφεται στο Πρόγραμμα Ανάπτυξης Υποδομών είναι 311,23 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση συνολικά 50 χιλιομέτρων από την Καλαμάτα μέχρι την Μεθώνη. Τα πρώτα χιλιόμετρα αφορούν ανακατασκευή του υφιστάμενου άξονα ενώ τα περισσότερα χιλιόμετρα αφορούν στην δημιουργία νέου δρόμου.

Πιο συγκεκριμένα, το έργο έχει συνολικό μήκος 48,7 Km. Ειδικότερα:
(α) Το τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος έχει μήκος 16,4 Km και αφορά στη βελτίωση του υφιστάμενου οδικού δικτύου. Η αρχή του έργου (ΧΘ 0+000) βρίσκεται σε υφιστάμενο ισόπεδο κόμβο, στην περιοχή της εξόδου από την πόλη της Καλαμάτας και το τέλος του στη ΧΘ 16+411, στην οποία συνδέεται με το οδικό δίκτυο Ριζόμυλος – Πύλος,

(β) Το τμήμα Πύλος – Ριζόμυλος έχει μήκος 25,7 Km, χωροθετείται κοντά στην Πύλο, σε απόσταση 380μ. περίπου νοτιοδυτικά από τη θέση γνωστή ως «μηδέν».

Το πέρας της χάραξης χωροθετείται στον οικισμό Ριζόμυλος, όπου συναρμόζεται με τον οδικό άξονα Ριζόμυλος – Καλαμάτα. Το τμήμα αυτό εκτός από την αρτηρία μήκους 25,7 Km, περιλαμβάνει την κατασκευή παράπλευρων οδών συνολικού μήκους 21,3 Km, κάθετων οδών συνολικού μήκους 3,5 Km, πέντε (5) γεφυρών συνολικού μήκους 764 m, πενήντα δύο (52) κιβωτοειδών οχετών, ενός (1) ανισόπεδου κόμβου, επτά (7) ισόπεδων κόμβων, έξι (6) ισόπεδων κυκλικών πλατειών, έξι (6) ανισόπεδων κάτω διαβάσεων και μίας (1) ανισόπεδης άνω διάβασης και

(γ) Το τμήμα Πύλος – Μεθώνη έχει μήκος 7,9 Km και χωροθετείται επί της υφιστάμενης Ε.Ο. Πύλος – Μεθώνη και ταυτίζεται με το τέλος της μελέτης «Ενιαία παράκαμψη Γιάλοβας και Πύλου» (Χ.Θ. 13+266,40). Το πέρας της χάραξης χωροθετείται στη βόρεια είσοδο της πόλης Μεθώνης. Το τμήμα αυτό εκτός από την αρτηρία μήκους 7,9 Km, περιλαμβάνει την κατασκευή παράπλευρων οδών και κάθετων οδών συνολικού μήκους 0,5 Km, δέκα (10) κιβωτοειδών οχετών και τριών (3) ισόπεδων κόμβων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages